רואה חשבון ויועץ מס מוסמך, בעלים של משרד מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים. ניסיון של מעל 15 שנה בתחום
אני עוסקת פטורה ועובדת בעיקר מהבית עם קצת פגישות בחוץ ועד עכשיו הייתי בטוחה שבגלל שאני פטורה ממע"מ אז אני לא יכולה לקבל בכלל החזרי מס, אבל עכשיו הסבירו לי שאני כן יכולה לקבל - זה נכון? זה אומר שאני יכולה לקבל הכרה למס הכנסה על הוצאות כמו מוניות או קנייה של מחשב וכאלה? ואפשר גם לכלול בזה הוצאות של הבית? כי אני בדיוק עומדת לסגור ביטוח דירה בחברת כלל ביטוח (זה פה https://www.clalbit.co.il/homeownersins/ ) והם הציעו לי גם מסלול של ביטוח משרד, ואני לא יודעת מה אני צריכה במצב שלי - מישהו כאן אולי יודע? אפשר בכלל לשלב שני ביטוחים כאלה בשביל מקום אחד? ואיך אני מצהירה על הוצאות? בדיווח השנתי? ואני צריכה בשביל זה רואה חשבון שיעשה את זה או שאני יכולה לבד?
ניתן להכיר בהוצאות מהבית אם הן קשורות לעסק. אין חובה להגיש דוח שנתי דרך רוח
אנחנו עובדים עם יועצי המס האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|