רואה חשבון ויועץ מס מוסמך, בעלים של משרד מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים. ניסיון של מעל 15 שנה בתחום
אני ממלאת השנה לבד בפעם הראשונה את הדוח השנתי של העצמאי (1301 אם אני לא טועה) אחרי שבשנה שעברה שילמתי לרו"ח והבנתי אחר כך שזה ממש קל לעשות את זה לבד. השאלה שלי היא קודם כול אם באמת אני יכולה לעשות את זה לבד או שאני מסתכנת בטעויות? יש משהו מיוחד שאני צריכה לדעת או לשים אליו לב? ואם אני ממלאה בדיוק כמו שהרו"ח עשה בשנה שעברה רק עם המידע העדכני, זה אמור להיות בסדר, נכון? הטופס לא היה אמור להשתנות מאז, נכון? שאלה אחרת בהקשר הזה היא קרן השתלמות שאני חושבת לעשות לעצמי ורציתי לדעת אם זה גם משהו שמצהירים עליו בדוח הזה? זה יכול להוריד לי מהמיסים? אני קוראת פה למשל https://www.clalbit.co.il/educationfund/ שלעצמאי "מתוך הפקדה בשיעור של 7% מההכנסה המוטבת 4.5% יוכרו כהוצאה המותרת בניכוי מס עד גובה תקרת הפקדה הקבועה בחוק" - מה זה אומר? מישהו יכול לתרגם לי? ומה עושים כשהקרן נפתחת? אז משלמים מס גבוה? זה יקזז את מה שחסכתי במס קודם? תודה רבה
שלום וברכה,
צר לי לומר לך שאת טועה
את לא חוסכת כסף
בדרך כלל מניסיון של הרבה שניםבתחום נעשים הרבה טעויות הן בהגשת הדוח והן בהתנהלות השוטפת בתיק ללא ייעוץ של בעל מקצוע.
גם רואי חשבון מנוסים מתעדכנים כל הזמן על שינויים בחקיקה ותקנות חדשות אני באמת תמה איך אנשים לוקחים אחריות לעשות זאת לבד...
אנחנו עובדים עם יועצי המס האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|