רואה חשבון ויועץ מס מוסמך, בעלים של משרד מתמחה בעסקים קטנים ובינוניים. ניסיון של מעל 15 שנה בתחום
ש לי 3 טפסים מהביטוח לגבי המשיכה של הפנסיה(נעשתה ב3 פעימות).
מנסה למלא טופס 135 כדי לקבל החזר כי אני ללא עבודה כבר שנים. הקרן לא הייתה פעילה(ללא הפקדות).
עשיתי חישוב של הסכום ברוטו, המס שנוכה והסכום שסה"כ הועבר לחשבוני(אחרי הניכוי).
מה בעצם למלא בטופס 135? את הסכום ברוטו או אחרי הניכוי מס?
הבנתי שזה סעיף ד7 קוד 213. האם צריך לפצל את הנתונים בטופס ויש עוד קוד למשתנה אחר בנושא?
אנחנו עובדים עם יועצי המס האמינים והמקצועיים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|