יועצי מס » מאמרים וחדשות » לעשות עסקים באיחוד האירופי

לעשות עסקים באיחוד האירופי

עם דרכון אירופי, האפשרויות לקנות נכסים, לנהל עסקים וליהנות מהטבות גדולות לאין שיעור. במאמר זה נתמקד ביתרונות שיש לשוק האירופאי להציע ומדוע בעלי אזרחות ודרכון אירופי נהנים מיתרון מובהק בניהול השקעות ועסקים במדינות האיחוד.

קצת נתונים

האיחוד האירופאי היא הכלכלה השנייה בגודלה בעולם (אחרי ארה"ב) המהווה 16% מהכלכלה הגלובלית. עם שוק ענק של 450 מיליון תושבים, לאיחוד יש את כוח הקנייה השלישי בעולם (לאחר ארה"ב וסין) והמטבע (אירו) השני הנסחר ביותר בעולם (לאחר הדולר).

אמנם האיחוד מורכב מ-27 מדינות שלכל אחת כלכלה שונה, אולם שורה של הסכמים הופכים אותן לשוק אחד הכפוף לחוקים ולרגולציה של האיחוד האירופאי. חוקי האיחוד מאפשרים סחר חופשי של סחורות, שירותים, הון וכוח עבודה בין המדינות השונות. סך ההשקעות הזרות באיחוד האירופי הוא כ-5 טריליון (5,000 מיליארד) דולר. תושבי האיחוד האירופאי נהנים מכלכלה שוויונית ביחס ליתר מדינות העולם.

אזרחות גרמנית ואזרחות אוסטרית מקנות זכאות לדרכון של האיחוד האירופי. רק להבהיר לגבי המושג, הדרכון עצמו הוא של כל אחד מהמדינות החברות באיחוד (גרמניה, אוסטריה) אך בהגדרה מדובר בדרכון של האיחוד האירופי המקנה הטבות בהשקעות וניהול עסקים בכל אחת ממדינת האיחוד.

למה כדאי להשקיע במדינות האיחוד?

השוק עצום של כחצי מיליארד תושבים עם מעמד ביניים חזק מהווה כוח קנייה עצום לסחורות ושירותים. בשונה מהשוק הקטן של ישראל, לכל סחורה או שירות שתרצו לשווק באיחוד יהיו מספר אסטרונומי של לקוחות, שרבים מהם בעלי אמצעים רבים יותר מאלה של הצרכן הישראלי.

ההסכמים המשותפים בין מדינות האיחוד לבתי עסק באיחוד האירופאי ליהנות ממסחר חופשי בין המדינות והתרחבות למדינות שונות באיחוד ללא חסמים בירוקרטיים.

היתרון של אזרחות ודרכון אירופיים

משטרי המיסוי המשתנים בין מדינה למדינה ברבי האיחוד. כיזמים, אתם יכולים למקסם את הרווחים שלכם במדינה עם משטר המיסוי המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אזרחי האיחוד האירופי נהנים מגמישות רבה יותר מבחינת ניהול פיננסי וניהול נכסים.

כמו כן, כאזרחי האיחוד תוכלו לקבל מענקים, הלוואות, ולגייס הון ביתר קלות ובאופן שלא אפשרי עבור מי שאינו אזרח של האיחוד האירופאי.

נוסף על כך, תוכלו להגיע לכל אחת ממדינות האיחוד לפרק זמן לא מוגבל כדי להשגיח מקרוב על ההשקעה שלכם. כמובן שאם אתם רוצים לפתוח עסק פיזי באיחוד אז מעמד האזרחות חיוני לשהות ממושכת ועבודה בבית העסק. בעלי אזרחות של האיחוד יכולים לגור בכל אחת ממדינות האיחוד ולקבל גישה לנטוורקינג עם בעלי עסקים נוספים ולקדם שיתופי פעולה עם יזמים ובעלי עסקים אחרים. כמובן שכבעלי אזרחות ודרכון אירופאים כל אחד יראה בכם כפרטנרים יציבים ואטרקטיביים יותר לשיתופי פעולה עסקיים בגבולות האיחוד.

יתרה מכך, מי שאינו אזרח של האיחוד האירופאי וודאי ישמח להיכנס לשותפות עם אזרח של איחוד האירופי הנהנה מכל הטבות המיסוי, הלוואות ומענקים להן תהיו זכאים.

אם בשלב מסוים תחליטו לגור בתחומי האיחוד, כמובן שתהנו מכל הזכויות הסוציאליות הנדיבות הניתנות לאזרחי האיחוד לרבות ביטוח לאומי, ביטוח בריאות וכו'.

לסיכום, אם אתם יזמים המחפשים יעד להשקעה, כדאי מאוד שתשקלו לבדוק האם אתם זכאים לאזרחות ודרכון אירופאי. מעמד של אזרח אירופאי פותח הזדמנויות עסקיות, מאפשר לכם לגוון את תיק ההשקעות, ניתן גישה לשוק האירופאי העצום ומעניק יתרון לכל מי שרותה להתקדם כלכלית בשוק הגלובאלי.

מעוניינים לדעת האם אתם זכאים לאזרחות גרמנית או אוסטרית המקנות דרכון של האיחוד האירופי? צרו קשר עםמשרדי עו”ד טל אופיר – במשרדנו נוכל לבחון את המסמכים שבידיכם ללא עלות. אם אין לכם מסמכים, לא לדאוג, סיכוי מאוד גבוה שלגרמניה ואוסטריה יש. אנו נבצע עבורכם בדיקה ארכיונית מעמיקה כדי לבסס את הזכאות לאזרחות גרמנית ולאחר מכן נטפל בבקשה לאזרחות גרמנית מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.

עוד באותו נושא

מיסוי חברות - מה מצפה לכם מעבר לקיר?

מיסוי חברות - מה מצפה לכם מעבר לקיר?

מיסוי חברות מתייחס לשיטה שבה ממוסים עסקים על רווחיהם ופעילותם. זהו היבט מכריע בייצור ההכנסות ובמסגרת הכלכלית של מדינה. מס חברות מוטל על ההכנסה...

הטבות מס לעצמאים - הרשימה המלאה

הטבות מס לעצמאים - הרשימה המלאה

עצמאים זכאים להטבות מס ייחודיות. זה כולל פרילנסרים, קבלנים עצמאיים, בעלים בודדים ובעלי עסקים קטנים שאין להם עובדים. לאחר שאישרת את מעמדך כעצמאי,...

מיסוי לעצמאים ושכירים – החדשות האחרונות בתחום

מיסוי לעצמאים ושכירים – החדשות האחרונות בתחום

עם ממשלה חדשה ושר אוצר חדש וצעיר עולות התקוות כי ליקויים יתוקנו ועיוותים ייעלמו לכן כדאי להשאר עם היד על הדופק בתחום המיסוי בישראלתפקיד שר...

יעוץ מס ומיסוי מקרקעין - מתי חשוב להתייעץ עם מומחה

יעוץ מס ומיסוי מקרקעין - מתי חשוב להתייעץ עם מומחה

מיסוי מקרקעין הוא תחום מורכב בדיני המס הדורש ידע והבנה מיוחדים. בניגוד לסוגי מיסוי אחרים, כגון מס הכנסה או מכירה, מיסוי מקרקעין כרוך בשיקולים...

תיאומי מס - איך עושים את זה נכון

תיאומי מס - איך עושים את זה נכון

תיאומי מס היא פרוצדורה שרבים מבין השכירים במשק הישראלי חוששים ממנה. תיאומי מס קיבלו הילה של תהליכים ארוכים ובירוקרטיים, שתוצאתם מפוקפקת ובכל...