enter-article מחירון יועצי מס - מרכז ייעוץ מס | כתובת: בית עובד 12, תל אביב | טלפון: 072-3302928 כתובת מייל: financialplancoil@gmail.com כל הזכויות שמורות ©2023
יועצי מס » מאמרים וחדשות » מחירון יועצי מס

מחירון יועצי מס

אתם זקוקים ליועץ מס? זה הזמן לדעת כמה זה יעלה לכם. במאמר זה תקבלו מחירון יועצי מס מלא.

כל אדם שעובד, באופן שכיר או עצמאי, נאלץ לעמוד לא פעם מול רשויות המס, מס הכנסה, מס ערך מוסף, וביטוח לאומי. הוא יכול לעשות זאת בעצמו, מה שיגבה ממנו זמן וידרוש ממנו להכיר את עולם המושגים הסבוך בנושא או שהוא יכול לעשות את זה בעזרתו של יועץ מס מקצועי מומחה שיטפל בעניינו.
על מנת להקל עליכם בתהליך, יצרנו כאן מחירון יועצי מס מלא, אשר יכלול מגוון פעולות שונות שכל יועץ מס יוכל לעשות עבורכם ואת עלות הפעולה. לפני שנציג את המחירון המלא, נסביר בקצרה מתי עליכם לפנות אל יועץ מס.

מתי יש לפנות אל יועץ מס

כאמור, כל עצמאי וכל שכיר יכול לעבוד עם יועץ מס שייצג אותו מול רשויות המס השונות. כנ"ל לגבי עמותות וארגונים. המגבלה היחידה היא, שיועץ מס לא יכול לייצג חברות או בנקים שהמחזור שלהם עומד על למעלה מחצי מיליון שקל בשנה.
יועץ מס יכול לבצע עבורכם את כל ההתדיינות מול רשויות המס, מילוי טפסים, תשלומים, הכנסת ספרים ודוחות מס, ולבצע עבורכם את רישום ההוצאות וההכנסות בספרים ולדווח עליהם.

מחירון יועצי מס – כמה יעלה לכם להעסיק יועץ מס

בדומה לבעלי מקצוע אחרים, יועצי מס קובעים תג מחיר לכל פעולה שאתם מבצעים אצלם, החל מפגישת ייעוץ רגילה וכלה בפעולות אקטיביות עבורכם, כולל פעילות מול הרשויות.

עלות פעולות יועצי מס הקשורות לעוסק פטור ומורשה

פגישת היכרות וייעוץ ראשונית – שעת היכרות איננה עולה כסף, ולרוב יועצי מס גם לא דורשים התחייבות מסוימת עבור או אחרי פגישה זו.

שעת ייעוץ בתחומים שקשורים למיסוי - עלות הפגישה החל מ- 400 שקל.

ייצוג מול רשויות המס – ייצוג כולל שימוש בייפוי כוח, עלות החל מ-400 שקל. במידה ומדובר על דיונים משפטיים ואחרים, העלות השירות החל מ-2500 שקל.

דוח שנתי לעסק פטור  - דוח אשר מיועד לעצמאי שהמחזור השנתי שלו פחות מ-100 אלף שקל בשנה, החל מ- 1250 שקל.

דוח שנתי לעסק מורשה – דוח שמיועד למס הכנסה לעצמאי עם מחזור שנתי של למעלה מ-100 אלף שקל בשנה , החל מ- 1500 שקל.
טיפול שוטף בעוסק פטור/מורשה – עלות העסקתו של יועץ מס עבור טיפול שוטף, החל מ-1750 שקל.

שכר טרחה של יועץ מס מתבסס על מגוון פרמטרים, החל מפתיחת תיק ברשויות המס (מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי), דיווחים שוטפים, דיווחים שנתיים, ייעוץ שוטף, פתרון בעיות ובמידה ומדובר והעסק מעסיק עובדים מלבד בעל העסק, אז גם בביצוע הכנת תלושי משכורת. שכר טרחה של יועץ מס במקרה של עוסק פטור יהיה נמוך יותר מאשר במקרה של עוסק מורשה או של חברה, מעצם זה שהוא יתבקש לעשות פחות פעולות.

הצהרת הון לעוסק פטור ומורשה – הצהרת הון מיועדת למס הכנסה (אין צורך להגיש אותה כל שנה) עלות החל מ-1000 שקל. עבור הצהרת הון שנייה המחיר יעלה לסכום כפול.

הצהרת הון למי שמחזיק ברשותו נכסים רבים – הצהרת הון שמיועדת לאנשים שברשותם למעלה מנכס אחד. עלות החל מ-25000 שקל.

הנהלת חשבונות חד צידית עבור עוסק מורשה – עלות עבודה חודשית החל מ-300 שקל.

הנהלת חשבונות כפולה עבור עוסק מורשה – עלות עבודה חודשית החל מ-600 שקל.

ייעוץ כלכלי לעצמאים – ייעוץ להתנהלות כלכלית נכונה, כולל בנושא של מיסוי. העלות החל מ-500 שקל.

החזרי מסיועצי מס מנוסים גובים בדרך כלל אחוז מסוים מסך ההחזר שמתקבל בסופו של דבר. לרוב זה נע בין 10 ל-15 אחוז. ישנם יועצי מס אשר מאפשרים לבדוק האם ניתן לקבל החזרים, באופן מקוון דרך האתר שלהם בחינם, ואז ניתן לפנות אליהם לצורך המשך הטיפול במקרה.

תיאום מס – מיועד לשכירים ולעצמאים, עלות השירות החל מ-200 שקל.

עלות הנהלת חשבונות לחברות קטנות ובינוניות  

דוח שנתי לחברות קטנות – דוח שנתי שמיועד לחברות בתחומים שונים, החל מ-5000 שקל.

הנהלת חשבונות לחברות בעלות מחזור של עד חצי מיליון שקל-  עלות עבודה חודשית  החל מ-1000 שקל.

הנהלת חשבונות לחברות בעלות מחזור של עד מיליון וחצי שקל – עלות עבודה חודשית החל מ-1000 שקל.

הכנת דוח תזרים מזומנים לחברות בעלות מחזור של מיליון עד מיליון וחצי שקל בשנההחל מ-7500 שקל בשנה.

ביקורות כספיים לחברות קטנות – עריכת ביקורות על הדוחות של החברה. העלות החל מ-7,500 שקל.

בניית כדאיות כלכלית – שירות אשר מיועד לעסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים לבצע שינויים או השקעות שונות. העלות החל מ-5,000 שקל

בניית תקציב לעסק – עזרה של גורם חיצוני בבניית תקציב עבור עסק קטן או בינוני. העלות החל מ-400 שקל.

הכנת תלושי שכרעלות של 200 שקל לתלוש כולל ביצוע ניכויים ודיווח.

אחסון חומר שנתיהחל מ-75 שקל לשנה

שחזור דוחות והצהרות הון החל מ– 1000 שקל.

הנהלת חשבונות מקוונת – בעל העסק מבצע את תהליך ניהול הספרים בעצמו תוך כדי קבלת תמיכה מיועצים און ליין באופן מסודר. עלות שירות זה באופן חודשי הוא 100 שקל. השירות כולל בידוק רישומים, ייעוץ אישי , תכנוני מס, עריכת דוחות, והעברת טפסים לרשויות המס.

מה עדיף מבחינה כלכלית - הנהלת חשבונות חיצונית או פנימית?

בכל הקשור לשאלת העלויות, הרי שעלות העסקת מנהל הנהלת חשבונות או חשב שכיר, מתחיל ב-6,000 שקל בחודש (על כך יש להוסיף עלויות של תנאים סוציאליים). השכרת שירותי הנהלת חשבונות באופן חיצוני, עלותה כאמור מתחילה ב-1000 שקל בחודש ומשתנה בהתאם לנתונים של סוג השירות שהחברה מקבלת.

האם יש קיים הבדל בהשכרת שירותי של משרד יועצי מס גדול או קטן

כשאנחנו בוחרים משרד יועצי מס, עלינו להחליט האם לעבוד עם משרד קטן או גדול. העלויות שמשרדים קטנים נוהגים לגבות, הן בדרך כלל נמוכים יותר, מאחר ויש להם פחות לקוחות, אז הם מעדיפים לגבות מחיר נמוך על מנת שיוכלו לצבור קהל לקוחות רחב. מעבר לכך היתרון הוא, שהעבודה מתבצעת מהר יותר ובאופן הרבה יותר אישי. משרדים גדולים, אומנם מעסיקים צוות גדול יותר, אך הם משרתים קהל לקוחות גדול יותר, ומכאן שהם יכולים לגבות מחירים יותר גבוהים, הזמינות שלהם תהיה נמוכה יותר וכן ייתכן מאוד שהם יקבעו לעצמם מגבלה על סוג העסקים והמחזור שהם מוכנים לייצג.

מדדים נוספים שמשפיעים על עלות העסקת יועץ מס, הם זמינות, ניסיון, ביקוש, ועוד.

עוד באותו נושא

הטבות מס לעצמאים - הרשימה המלאה

הטבות מס לעצמאים - הרשימה המלאה

עצמאים זכאים להטבות מס ייחודיות. זה כולל פרילנסרים, קבלנים עצמאיים, בעלים בודדים ובעלי עסקים קטנים שאין להם עובדים. לאחר שאישרת את מעמדך כעצמאי,...

מיסוי לעצמאים ושכירים – החדשות האחרונות בתחום

מיסוי לעצמאים ושכירים – החדשות האחרונות בתחום

עם ממשלה חדשה ושר אוצר חדש וצעיר עולות התקוות כי ליקויים יתוקנו ועיוותים ייעלמו לכן כדאי להשאר עם היד על הדופק בתחום המיסוי בישראלתפקיד שר...

יעוץ מס ומיסוי מקרקעין - מתי חשוב להתייעץ עם מומחה

יעוץ מס ומיסוי מקרקעין - מתי חשוב להתייעץ עם מומחה

מיסוי מקרקעין הוא תחום מורכב בדיני המס הדורש ידע והבנה מיוחדים. בניגוד לסוגי מיסוי אחרים, כגון מס הכנסה או מכירה, מיסוי מקרקעין כרוך בשיקולים...

תיאומי מס - איך עושים את זה נכון

תיאומי מס - איך עושים את זה נכון

תיאומי מס היא פרוצדורה שרבים מבין השכירים במשק הישראלי חוששים ממנה. תיאומי מס קיבלו הילה של תהליכים ארוכים ובירוקרטיים, שתוצאתם מפוקפקת ובכל...

יועצי מס – איך מבצעים תיאום מס בצורה נכונה

יועצי מס – איך מבצעים תיאום מס בצורה נכונה

יש לנו, כבני אדם, נטייה לא לחשוב על כל התמונה עד שהיא נעשית רלוונטית. רגע לפני השחרור, התחלת תואר, עבודה כפרילנסר מתחילים לקפוץ עלינו כל מני...

string(23) "categoryיועצי מס"