החזרי מס לשכיר / אזרח ותיק

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #48028
    החזרי מס לשכיר / אזרח ותיק

    שלום רב,
    אשמח למתן תשובה לסוגיה שאעלה.
    ב-02/2018, שלחתי טפסים [0135] שמולאו ונחתמו על ידי לשלטונות המס בצירוף קבלות מקוריות, כל זאת על מנת לקבל החזרי מס בגין תרומות שתרמתי במשך 6 שנים. כל שנה בנפרד צורפו הקבלות, הטופס והחתימה שלי.
    לאחר שהתקבלו החומרים, אני מקבלת הודעה במייל,כי שלחו אלי שומה הביתה.
    הם כותבים לי במייל: "לתיק זה יצאה שומה בתאריך של 09/05/2018.
    שומת המס תשלח בדואר לכתובת המעודכנת לצורך התכתבות בתיק. במידה ולא קיבלתם נא לפנות למשרדי שומה". שום שומה לא הגיעה ובטוחני שאף לא נשלחה. התשובה הינה כדי לצאת ידי חובה ולהתיש את האזרח ותו לא. 

    הודעתי בחוזר כי לא קיבלתי שום שומה, שכן הכתובת מעודכנת. השיבו כי שלחו בת.ד. ושוב עניתי כי אין לי ת.ד. מזה שני עשורים. התבקשתי לפנות לסניף באשקלון. נואשתי מלפנות שוב ושוב, והנחתי לדבר מספר חודשים. ביקשתי כמה פעמים רק שיכתבו לי כיצד נראית השומה, מה הכותרת שלה, מס' הטופס וכדומה. נמסר כי עלי לפנות בעצמי לשלטונות המס באשקלון. אני אשה בגיל פנסיה ועובדת בתל-אביב, נעדרת 11 שעות ביום ואין לי שום אפשרות לנסוע לאשקלון, סך הכל כדי להוציא השומה שאיני מכירה כיצד היא נראית. אני פגועה מהיחס ומאוד נעלבתי שאין אבא ואמא במשרדים הללו. אין יחס ויש חוסר אכפתיות. האם עלי לוותר על החזרי מס בתור אזרחית וותיקה שעשיתי מעשה ל חסד, מצווה ותרמתי מתוך מחווה של רצון טוב כ-15,000 ש"ח בשש שנים. איך אוכל לדעת על איזה שומה מדובר. סך הכל זהו טופס. נברתי באתר של מס הכנסה. יש כמות עצומה של טפסים. לא הצלחתי להבין באיזו שומה מדובר. מי יכול לסיייע בידי ולחלץ אותי מהמצב הכה מעליב הזה, אליו נקלעתי האם עלי להרים ידיים ולוותר על החזרי מס. האם מגיע לי עונש כיוון שסך הכל תרמתי למסכנים, עניים, חולים וכדומה. 
    תודתי נתונה לכם בזאת מראש. תודה מראש על הסבלנות בקריאת מסמך זה וקבלו את התנצלותי בשל אורכו של המסמך.

    #48030
    תלונה על פקיד שומה

    ממליץ לפנות במכתב ללפקיד שומה אשקלון בכבודו ובעצמו…

    את השם שלו אתה יכולה למצוא באתר רשות המיסים ולציין את השתשלשות הדברים
    במידה ולא תזכי למענה את יכולה לפנות בתלונה לשירות לקוחות רשות המיסים

    אם גם זה לא עוזר תפני לבעל מקצוע מייצג שהוא יכול להתחבר למערכת רשות המיסים ולראות היכן הדברים עומדים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך